Pg ni d klas PKK, brulah aku tau yg ramai upenye rkan2 yg tidak memilih opsyen perguruan sebagai pilihan pertama mereka....

Ad yg tlah mendapat pangglan bg course yg diminati lg.. tp disebabkan beberapa faktor, mereka telah memilih bidang perguruan ini...

sesekali aku pun tertanye jgak dlm diri ni, sebenarnya apa yg aku minati????
profession keguruan ni pun adalah salah satu minat aku selain daripada bidang perkomputeran.. ak ingt lg mse kcik2 dlu, slalu main " cikgu2" dan ap yg pasti mse tu aku yg jdk cikgu.. mulelah gne bku lme yg dah x pkai pnuh dengan tanda dan bintang... kononnye bgs lar tuh... hahaha.. pape je kan...

alhamdulillah, sekarang ni ak telahpun menceburi bidang ni dgn menjdi teacher-to-be....

kpd kawan- kawanku sekalian, pasti ad hkmahnya kenapa kita semua terpilh untk mlanjutkan pelajaran di sini.. hargailah peluang yg kita ada dan buat yang termampu... marilah bersama- sama kita berusaha sebaik mungkin...=)


0 kwan2 yg baik hati nk gtau something kat Missz Dy: